Zadanie:
Kompleksowy, wciąż trwający projekt obsługi graficznej firmy Biotop zajmującej się malowaniem dachów na terenie całej Polski.
Lista zadań to między innymi: projekt oklejania floty samochodów, projekt strony internetowej, katalogów oraz ulotek.
Branding firmy
Stylistyka firmy Biotop to nowoczesne kształty, a także mocne kolory. Logo stanowi mocny, ostry napis Biotop, który domyślnie występuje w kolorze białym. Wiodącym kolorem firmowym jest kolor pomarańczowy. Pozostałe kolory dopełniające to czarny, szary oraz granatowy.
Projekt oklejania floty samochodów
Pierwszym krokiem było zaprojektowanie nowoczesnego i przykuwającego oko oznakowania samochodów firmowych. Projekt musiał zostać dostosowany do kilku różnych kolorów lakieru Toyot Proace w dwóch rozstawach osi. Samochody są bardzo rozpoznawalne na drogach. Dzięki profesjonalnemu i nowoczesnemu oznakowaniu, wielu klientów dociera do firmy Biotop właśnie dzięki temu nośnikowi. Dodatkowo oklejenie dużej powierzchni pojazdów folią najwyższej jakości, podkreśla profesjonalność i rzetelność firmy.
Projekt strony internetowej
Kolejnym zadaniem było zaprojektowanie strony internetowej. Najważniejszy i pierwszy element to efektowny film prezentujący firmę i jej pracę. Pozostałe sekcje to wiodące usługi i strony informujące o mocnych stronach firmy, a także o technologii jaką wykorzystują.
Projekt katalogu i ulotki
Projekt 22-stronicowego bogatego w treść i zdjęcia katalogu firmowego, oraz mniejszej ulotki z najważniejszymi elementami. W katalogu zawarte są niezbędne informacje o każdej z usług, oraz odnośniki w postaci prostych linków oraz QR kodów do przejścia do danej podstrony. Katalog doskonale działa zachęcając klientów do przejścia na stronę firmy. Odpowiada też na wszelkie pytania związane z usługą malowania dachów.
Opinia od Klienta
Dawid przygotował projekt zarówno strony internetowej, jak i banerów, logo, wizytówek oraz reklam na samochodach. Spośród wielu grafików tylko Dawid sprostał naszym oczekiwaniom. Nasz branding stworzony został na wysokim poziomie i zyskuje masę komplementów, przez co wzrosła również rozpoznawalność naszej firmy. Inwestycja była warta swojej ceny, ponieważ dzięki niesamowitej spójności zwrot kosztów był kilkusetkrotny.